Rendszeres olvasók

2011. november 8., kedd

HAUL és OUTFIT - Kate Moss Rimmel rúzs, csizma, Fashion Days

Hellóóóó! Édes Istenem ments meg a bankkártyámat magamtól. Mért van az, hogy én állandóan kísértésbe esem. Pedig megfogadtam, hogy ebben a hónapban nem veszek semmi sminkcuccot, vagy kozmetikumot. De amikor olyan nehéz megállni, pláne, ha az embernek muszáj bemenni egy két helyre. A lányom kiadta az ukázt. Neki Dörmi kismackó kell, anélkül haza se menjek, és én 1 db csoki miatt nem akartam sorba állni délután a Sparba, egyszerűbb volt a Rossmann-ba bemennem. Az eredményét lentebb láthatjátok.
Az ünnepekre készülve a NYC Fashion Ave Fuchsia színű új lakkja és ez Lovely arany repesztőlakk voltak az elsők a kosárban.
 
 
Majd megláttam a Rimmel Kate Moss féle új kollekciót. A szemhéjfestékek rám nem gyakoroltak nagy hatást, de a rúzsok közül nehezen választottam. Mivel mostanában a nude korszakomat élem a smink terén, ezért a 08-as árnyalatú sötétebb nude rúzsra esett a választásom. Ára: 1299 Ft.

 
 
 
Mivel nagyon jól szerepelt nálam a Sunfleur arcradír és szeretem a csokis dolgokat mostanában (ha már nem ehetem akkor legalább szagolgassam), úgy gondoltam, hogy kipróbálom a csokis pakolást.
 
 
(mind a két Sunfleur termékről később poszt is lesz).
Ugye, ugye. Kell nekem kismackót venni.:D

Nagy cipőbolond révén a másik problémám, hogy állandóan cipőboltokba járok, cipős webáruházakat bújuk. (orvoshoz kellene mennem) Van egy oldal, a Fashion Days, gondolom sokan ismeritek. Itt láttam megy egy csizmát, amire nem tudtam nemet mondani. Már csak azért sem, mert az én táncos lábamra nagyon nehéz olyan csizmát találni, amin a cipzárt fel is tudom végig húzni. 
Ez a megrendelésem még hamar meg is jött, azóta, viszont elég negatív tapasztalataim vannak velük kapcsolatban. :( De ez más posztra tartozik.
13.000 Ft-ért sikerült hozzájutnom egy olyan Enza Nucci "lovagló" csizmához aminek az oldalában végig gumibetét van, így még a farmert is bele tudom húzni. van is öröm és "bódogság".
Ez a promo kép, az enyém fekete, de a lényeg ezen látszik
Ez már az én lábam :)
Kihasználtuk a jó időt
Szintén a FD-től rendeltem egy édes kis csomagot  (ebben az esetben is bőven túllépték a 30 napos szállítási határidőt). Mivel a szájfény pakkból duplán rendeltem, az egyiket majd valószínűleg valamilyen módon köztetek sorsolom majd ki. 
 
 
 
A testvajnak nagyon kellemes orientális illata van és telis-tele van nagyon apró csillámokkal. Nem feltűnő, de amikor a fény bizonyos szögből a bőrömre ráesett, diszkréten megcsillan. 

Ami pedig gazdára vár:
A rózsaszínnek rózsa illata van, a lilának pedig füge és cseresznye. Nagyon könnyű ajakápolók, gyorsan beitta tetőcserepes ajkam és sokáig éreztem a hatását.

Legyen még egy gyermekes kép is, mert a sapiját most vettem, hosszú keresgélés után. Egyszerűen nem hiszem el, hogy azok az emberek akik az üzletek árukészletét szerzik be, nem gondolnak az átmenetre. Egyik nap még kendőket és nyári sapikat árultak, utána meg a dupla kötött-polár kályha sapkák virítottak a polcon. 
Egyedül az H&M-ben találtam normálisat elfogadható áron, és a lényeg, hogy RÓZSASZÍN!

Jó éjt nektek!

5 megjegyzés:

  1. A Sunfleur-től nekem is a csokis maszk, és a bőrmegújító (grapefruitos) arcradír van meg, mindkettő nagyon szuper szerintem. A radír illata nagyon finom.:)

    VálaszTörlés
  2. de édes a kicsi!:) és a közös fototok is.. olyan igazi modern, vagány anyuka vagy!:)

    a rúzs mennyibe került?:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Dia! Elfelejtettem beleírni, 1299Ft.

    VálaszTörlés
  4. a rúzsnak nagyon szép színe van!!

    VálaszTörlés