Rendszeres olvasók

2011. november 9., szerda

Szalagavatós smink II.

Ma egy nagy kedvencemet a pinket hoztam a sminkhez.
Az alaplépéseket, úgy mint arctisztítás, alapozás szerintem már felesleges részletezni, úgy is tudjátok, vagy ha nem akkor vissza lehet a tippek tanácsokban keresni.






1. A szemhéjamat a Sleek primer paletta Moonshine árnyalatával egészen a szemöldökig lealapoztam. Ha nincs ilyen palettád, sima primer is megteszi, de jó hozzá a fehér szemceruza is.
2. Ugyan erre a területre egy nagyobb ecsettel fehér szemhéjfestéket dolgoztam el. (én ehhez a Sephora palettám fehér csillámos festékét használtam Amikor vágtam a képeket először nem is értettem, hogy mik azok a kosz-szerű valamik a szemem körül, de utána rájöttem, hogy a csillámok azok, csak éppen nem úgy esi rájuk a fény, hogy csillogjanak.
3. Rózsaszín, pink, lila (vagy amilyet akartok) a követező szín, amit a külső V-be vittem fel.
4. A mélyítővonalra végig a szürke következett.
5. Az alsó szempillatövet, vízvonalat fekete szemceruzával húztam ki, majd erre ment rá a szürke festék egy ferde ecsettel. De erre még egy kicsit megbolondításként, fehér szemceruzával húztam a szempillák tövébe egy vékonyabb vonalat.
6. Tusvonal a következő lépés. Utána jöhet a spirálozás.
 
 

A végére két poénos képet tartogatok, csak saját felelősségre.
Az elsőnél ki akartam próbálni, hogy miért jó csücsöríteni a fotókon. Hát nekem ilyen lenne, én jót röhögtem magamon, gondoltam a ti estéteket is feldobom
Amíg én készítettem a posztot a lányom is alkotott Kungfu Panda nézés közben egy képzeletbeli csigát. Hát érdekes lett a végeredmény.
Hogy miért van lába nem tudom, a csíkokat ajándékba kapta az anyukájától a szülinapjára és még nyálkákat is ragasztott utána. A fantáziájával nincs probléma. :)

4 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a sorozat, a lépésről-lépésre fotók :)

    Ezt én is kipróbálom, így annyira egyszerűnek tűnik.Meglátjuk mi lesz belőle :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a smink nagyon tetszik!

    A csiga pedig...:D

    VálaszTörlés
  3. Szép smink, de feltűnt, hogy nagyon erősen sminkelsz. Élőben is ilyen, vagy a fényképek miatt van? Néha kicsit soknak tűnik (bár egyébként meg profi).

    VálaszTörlés
  4. iamzita, ezt még soha nem mondták :)) A képek miatt építeni szoktam a festékeket, hogy rendesen látszanak a színek. Meg ezek a sminkek inkább alkalmi, esti viseletek és olyankor én alapból erősebb sminket készítek. A mindennapokban amúgy 1-2 alkalomtól eltekintve nem ilyen erősek a sminkjeim.

    VálaszTörlés