Rendszeres olvasók

2011. november 12., szombat

Szalagavatós smink III. - Lady Gaga és Kim Kardashian után szabadon


Kezdésnek egy kicsit erős ez a szétszabdalt fej, de egyszerre csináltam meg a két sminket, gondolva azokra akik, nem akarnak túl erős sminket és azokra akik füstös sminket kerestek a blogon.

Kezdjük először a füstös, Kardashian sminkkel.


1. Mint mindig, most is a szemhéj alapozásával kezdtem. A bázisra került a Miss Rose fekete kajal.
2. Fekete szemhéjpúdert dolgoztam bele az alapba.


3. Az alsó szempillavonalát fekete szemceruzával húztam ki.
4. A mélyítővonalat a smokey ecsettel sötétbarnával hangsúlyoztam.
  

5. Mélyítővonal fölé egy világosabb  barna került és a színeket összemostam, hogy ne legyen csíkos.
6. A belső szemzugba egy kis arany került. Az alsó szempillavonalat sötétbarnával húztam ki és a vízvonalra fekete szemceruzás használtam. A szemöldök alá mehet egy kis highlighter. A vége pedig a spirálozás. Ez a smink még egy kis műszempillát is elbír.

 
 

 Következzen a szolidabb smink.
1. A szemhéjalapozó felvitele után a szemöldök vonaláig fehér szemhéjpúdert használtam.
2. A külső V-be MAC arany pigmentje került.
3. A mélyítővonalra csoki barna szemhéjpúdert használtam.
4. A belső szemzugba és a szemöldök alá itt is kiemelésnek highlighter került.
5. Essence zselés tussal a képen látható helyről kezdtem meghúzni a tusvonalat.
6. Az alsó szempilla vonalát matt barna szemhéjpúderrel húztam ki. A vízvonalra fehér szemceruza került (igaz a képen nem látszik). A vége itt is a spirálozás.

 
 

4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó lett mindkét smink és nekem sokat segítettel azzal hogy lehet fekete-barna füstös sminket készíteni ::)))
    Régóta olvasom a blogot és már az elején megfogott a kreativitásod és az ügyességed:)
    Csak így tovább!!

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő nagyon tetszik, talán a 2. kicsit jobban!:)

    VálaszTörlés