Rendszeres olvasók

2013. szeptember 10., kedd

Irány a suli - gyors reggeli smink step by step

Nem nem én mentem újra sokadszorra suliba, hanem az én szépséges nagylányom. 
Csenge ragaszkodik hozzá, hogy apával együtt vigyük reggelente. Amivel nem is lenne baj, ha tudnék éjszaka nyugodtan aludni. De itt van a másik kis boszorkány, aki még mindig felébred éjszak, mert jön a foga.
Utolsó napok a nyárból
Mivel nem alszok rendesen, reggel nem szívesen mutatkozom emberek között smink nélkül, még megijednének.

Valami olyat akartam ami pikk-pakk készen van, így esett a választásom egy barnás sminkre.

1. A mozgó szemhéjra a bázis után egy fehér szemhéjfestéket dolgoztam el.
2. A mélyítővonalba, fölé és külső szemzugba aranybarna árnyalatot satíroztam.
3- A mélyítővonalat egy csokibarnával hangsúlyoztam ki.
4. Barna tust használtam a szempillák tövébe.
5. Az alsó szempillatőbe is a csokibarnát tettem. A végén pedig egy kis spirálozás, bronzosítás és indulhatunk is.

Ha meg akarom bolondítani akkor az alsó vízvonalat színes szemceruzával húzom ki.


 

A szájfényt a bloggertalin zsákmányoltam :)

 
 A kék szemceruza pedig Olaszországból van. Nem vagyok egy nagy kék bolond (már ami a szemfestékeket illeti), de ez nagyon bejön.

 

3 megjegyzés:

  1. Csini lett! A hajad meg nagyon szuper! :D

    VálaszTörlés
  2. A smink és a hajad is szuper! :) A fogacskákra meg 1 tipp: kend be az ínyét házipálinkával (az ujjad a pálinkába, majd jöhet a kenegetés). Megpuhítja az ínyét, aminek következtében nem fog neki fájni. Unokatestvéreméknél még a bor is bevállt.

    VálaszTörlés
  3. Jót mosolyogtam most, az én fiamnak is jön a foga, átérzem a helyzetet! A smink is stimmel, én is színes ceruzát használok, a Rimmel Scandaleyes türkiz ceruzáját egészen pontosan, ami nagyon hasonló ehhez. Jobb napokat Neked is!

    VálaszTörlés