Rendszeres olvasók

2011. június 15., szerda

Megérkeztek a BB krémek - teszt

Először Púderfelhő facebook oldalán és utána a bloggján http://www.puderfelho.hu/2011/06/kedvezmeny-kod-bb-kremekhez.html találkoztam ezekkel a krémekkel.

Múlt héten meg is rendeltem őket a  http://bbkrem.hu/ oldalról és most vettem át a futártól. :)
Egy mini szettet rendeltem amiben (2700.-Ft+ a postaköltség):
- Skin79 Super plus Beblish Balzsam
- Skin79 Super plus Beblish Balzsam Tripla funkció
- Skin79 Diamond The Prestige Beblish Balm (ezt gyorsan ki is próbáltam)
- Skin79 Luminous Pearl Beblish Balm található.


Nagyon tetszik, hogy mindegyik 25-ös fényvédő faktorral rendelkezik, hiszen a napsütés a "fogalmazásgátló" és az idő megteszi hatását és elkezdenek megjelenni a májfoltok és ahhoz, hogy minél kevesebb jelenjen meg az arcon ajánlott fényvédő krém használata.

Állagra és kinézetre is olyan mint egy sima alapozó, viszont a bőrre való felvitele után nem volt olyan érzésem, hogy van valami az arcomon. Az illata pedig elhanyagolható, enyhén púderes, de nem tolakodó.  Nagyon könnyű textúrájú krém. A magyar nyelvű tájékoztatón az szerepel, hogy ránccsökkentő, fehérítő és élén rugalmas bőrt eredményez. 

Az a baj, hogy a sószappannak köszönhetően nincsenek nagyon durva foltok az arcomon amit el kellene tüntetni, de azért láthatóan máshogyan néz ki a bőröm. (Fotót nem tudok készíteni, mert az irodában vagyok, de ha másik krémet próbálok majd ki készül kép is.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése