Rendszeres olvasók

2011. július 14., csütörtök

Carroten naptej - teszt

Nyár van, miért ne jöhetne még egy napozással kapcsolatos bejegyzés.

Nem jellemző rám, hogy túl sok testápolót használnék. Ha látok valami újdonságot és megtetszik akkor megveszem, használom egy-két alkalommal, majd a feledés homályába vész. Vagy elajándékozom, vagy ha már nagyon sokáig állt a polcon akkor a kukában landol (tudom nem vagyok túl gazdaságos ilyen szempontból).

Görög nyaralásokon anno úgy tetszettek a boltok polcain kiállított Carroten termékek, de mint diák, az akkor büdzsé nem engedte meg, hogy befektessek bármelyik termékükbe is. 
Aztán megjelentek nálunk is a polcokon. Háromféle terméket vettem meg: 
- a Carroten Complete System 
"Értékes vitaminokkal, UVA/UVB szűrővel.
Az Α+Ε+C vitaminok kombinációja semlegesíti a szabad gyököket és hatékonyan veszi fel a versenyt a bőr korai öregedésével szemben.
A C-vitamin tartalom fokozza a bőr ellenállását, így hozzásegítve a bőrt a természetes kollagének helyreállításához. Az UVA/UVB szűrők megóvják a bőrt a napégéstől. D-panthenol és glicerin tartalma megőrzi a bőr természetes nedvességét és rugalmasságát. Selymes állagú, nem zsíros, tökéletesen beszívódik. Közepestől az extra erős védelemig.

Dermatológiailag tesztelt. Vízálló."
 Én nagyon szeretem az illatát, mindegyik terméknek. Könnyen felvihető és nem marad utána zsíros érzés a bőrön.
 
- a Carroten Kid SPF30 naptejet
"A Carroten Kids naptejek d-Panthenol, A vitamin és intenzív hidratáló összetevői táplálják a bőrt, csökkentik a napégés okozta bőrirritációt, megakadályozzák a hámlást, és magas fokú védelmet biztosítanak a gyermekek érzékeny bőre számára. A rágógumi, keksz vagy fagyi illat pedig igazi élménnyé varázsolja a kicsiknek a nyarat!"

 A lányom imádja az illatát. Mivel ezt nem most vettem és még bőven maradt a dobozban nyaralás alatt magamon használtam. Ez már valamivel sűrűbb állagú mint a fentebb említett naptej és a elkenése is hosszabb ideig tartott. Leégni valóban nem égtem le vele. Viszont! Először nem tudtam, hogy mi baja van a bőrömnek. Olyan szürkés fehéres színe volt. Egyszerűen nem nem "vette fel" a bőröm a krémet és úgy néztem ki mint aki koszos. Érdekes, mert ezt a gyereknél abszolút nem tapasztaltam.

- a Carroten napozás utáni testápolót csillámporral.

"Diszkrét csillogást adó testápoló. Csillám tartalmával kiemeli és ragyogóvá teszi a napbarnított bőrt. Hidratáló összetevői a mély rétegekben táplálnak.
Hármas hatás:
  • segít megőrizni a barnaságot
  • késlelteti a bőr öregedését
  • extra bőrápoló (hidratáló és selymesítő) hatás" 
Nekem ez a kedvencem. Utáltam mindig azt, hogyha szépen lebarnultam akkor utána hiába kentem testápolóval magam , mindig hiányérzetem volt. Nem tudom elmagyarázni , hogy mi. Ez a krém nem csak hidratálja a bőrömet de ad neki egy diszkrét  csillogást is. Ha ezt használom akkor egész nap selymes a lábam és jó ránézni, mert szép barna színe van és nem az a fakó szürkésbarna. A csillogás pedig nem feltűnő, valójában csak akkor látszik amikor a természetes fényben, napon vagyok. 
Nagyon könnyű állagú, gyorsan beszívja a bőröm és nincs utána nehéz érzésem, nem ragad. Az illat az ugye egyén függő, kinek tetszik, kinek nem. Azért is jó mert nem kell sok belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése