Rendszeres olvasók

2011. július 13., szerda

Füstös smink - fekete és bordó


Szeretem a füstös szemeket minden színben (szinte minden) és variációban.
Ebben az esetben fekete szemceruzával adtam meg az alapot. Alsó felső szempillavonal és a mélyítőárok kiemelésével.

A belső szemzugból kiindulva a szemgolyó közepéig felvittem NYX Rust Pearl árnyalatú pigmentjét. A fekete szemceruzával kiemelt részt  pedig NYX Black Pearl pigmenttel satíroztam.
Próbaképpen a Rust árnyalattal tovább mentem a mélyítő vonal fölé oly módon, hogy a külső sarokban összemostam a fekete árnyalattal.



Az alapozáshoz a szokásos Grimas palettából választottam a bőröm színéhez legközelebb állót és fedésként a Manhattan Pure Matt Loose púderét használtam. A számon a NYX ajakdúsító színtelen szájfénye van.

3 megjegyzés:

  1. Köszi Viki!
    Nagyon tetszik:)
    Most már csak ki kellene próbálnom magamon valami hasonlót,de ehhez sok gyakorlás kell:)))
    Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Lesz majd egy lépésről lépésre is, ha lesz végre egy kis időm :)

    VálaszTörlés