Rendszeres olvasók

2011. július 13., szerda

Körömlakk teszt - Maybelline mini Colorama

Ma betévedtem a DM-be, és ugye a dekorkozmetikumok mellett nem tudok csak úgy "fejelfordítva" elmenni.

Az eredmény mini Colorama  64-es Vibrant fuchsia árnyalatú körömlakk megvásárlás lett.
Az állagáról annyit, hogy elég híg és a tökéletes fedés érdekében két réteg feltétlenül kell belőle. Száradni elég gyorsan megszáradt. Kicsit irrizáló, legalább is nekem a fürdőben néha volt egy kicsit kékes beütése. Lehet, hogy csak a szemem káprázott. :)

Most már csak a tartósságára vagyok kíváncsi.


Az ára: 699 Ft.

Mivel a lábam is - mármint a körmöm - ki lett festve azon is folyik a teszt. Az eredmény nem túl felemelő. Ma egész nap a rózsaszín cipő volt rajtam és amikor délután lehúztam láttam meg azt, hogy a nagyujjamon lévő lakk meggyűrődött attól, ahogy egész nap kapcsolatban volt a cipővel. Eddig ilyet még egyik lakknál sem tapasztaltam, hogy 12 óra száradás után elmásszon a helyéről.  :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése