Rendszeres olvasók

2011. szeptember 11., vasárnap

Szemhéjalapozókat teszteltem

Már régen készülök erre a bejegyzésre. Úgy gondoltam, hogy hasznos lehet mindenki számára. Tudni kell, hogy az idő előrehaladtával a szemhéjam engedett a gravitációnak és ráadásul zsírosodásra hajlamos is.
Szóval én sminket soha nem készítek alapozás nélkül. Ez alól talán csak a sima tusvonal a kivétel.

Jelenleg 5 féle alapozóval rendelkezem.

Vaku nélkül ( a fenti képnek megfelelő sorrendben)
Vakuval

A Catrice alapozóról itt, az Art Decoról pedig itt már kifejtettem a tapasztalataimat.

Először is az Urban Decay primerről.

Ezt a kis szépséget a Beauty sale blogon vettem egy palettával együtt. Az Essence és a Catrice primertől eltérően ez folyékonyabb, könnyebb állagú. A szivacsos applikátorral pontosan felvihető a szemhéjra és könnyen eldolgozható. Rövid idő alatt beivódik. Azt én ugyan nem tapasztaltam, hogy a színeket jobban kiemeli, de a tartósságra nem lehet panasz. Ezzel az alappal még a vizet is kibírta a szemhéjfestékem. 
Két negatívumot tudok elmondani róla, az egyik az ára, a másik pedig ami nekem egyben tetszik is meg nem is  (ez kicsit skizó így, de igaz), az maga a csomagolása. Az egy dolog, hogy nem látod, hogy mennyi van még az üvegcsében, de anélkül hogy szétgyaláznád a formatervezett csomagolást, nem tudod az utolsó cseppet is  kipréselni belőle.

Palettával együtt 4350 Ft. volt.

Reggel indulás előtt
Ezt valamikor éjszaka fényképeztem azért nem látszanak a színek rendesen


A következő primer a Revlontól van.
Véletlenül bukkantam a Simona Beauty Shop oldalára, ahol 1200 Ft-ért van ez a csoda. Azért írom így mert nálam ugyan azon a szinten áll mint az UD.

Állagát tekintve ez egy igazán krémes, de könnyű termék. Rossz szokásomhoz híven ujjbeggyel nyúlok bele, mert egy érintéssel pont annyit vesz fel a kezem amennyi a két szemhéjamra elég. Ecsettel nem sikerült ezt az eredményt produkálnom. Nagyon szépen, egyenletesen eldolgozható.
Ilyen csomagolással még soha nem találkoztam. Annak ellenére, hogy csavaros, miután letekered a teteje rajta marad, nem gurul be a fürdőkád alá, mint néhányszor az Art Decosom teteje.
30 fok egy levegőtlen teremben és utána még egy kis buli és a sminkem tökéletes :)

Az Essence szemfesték alapozóját a hétvégén lőttem, csak ezért hoztam el, mert már csak 1 db árválkodott a polcon, úgy voltam vele ne unatkozzon ott. Ahol ennyi alapozó van, ott még egy elfér :) És persze az ára sem utolsó, 800 Ft körül volt.
Tetszik, hogy olyan masszív tokban van. Meg is lepődtem, mert kisebb kiszerelésre számítottam. Kb akkorára mint a Catrice primer. Ez volt az első pozitívum vele kapcsolatban. Ja nem ez a második volt, mert az ára viszi a prímet. 
Ugyan olyan szivacsos applikátora van, mint a Catrice és a UD primernek. Emiatt túl sokat vesz fel, még akkor is ha egy húzással mind a két szemhéjat alapozom le vele. Állagát tekintve a sűrűbbek közé tartozik. 
Könnyen eldolgozható és nagyon hamar beivódik a bőrbe. Utána megy minden mint a karikacsapás. Nagyon jól lehet a színeket satírozni, elmosni rajta. A tartósságára sem lehet panasz. Ma a Miss Rose palettát akartam vele kipróbálni (ennek köszönhetően készül majd egy teszt arról is, ami nem lesz túl hízelgő a MR-ra nézve), majd inkább a UD palettával csináltam egy semmi sminket, csak azért, hogy a tartósságot teszteljem. 
Délelőtt

Este

A két kép, mintha ugyan akkor készült volna, de nem. Eltelt pár óra (legalább 6) egy izzasztó tortasütés és még utána egy kis játszótér focizással. Talán csak a barna halványodott el egy kicsit. Szóval ezt is csak ajánlani tudom azoknak akik nem akarnak túl sok pénzt primerre költeni, de jó minőségűt szeretnének. 




4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszett! Alapozókról a legtöbb helyen úgy olvasni, hogy nem tesznek fel képeket, így igazán látszik, melyik mire képes, szuper! Ma találtam rá a blogodra, de követlek is, sok sikert!:)

    VálaszTörlés
  2. "csak ezért hoztam el, mert már csak 1 db árválkodott a polcon, úgy voltam vele ne unatkozzon ott" - hát ezen olyan jót nevettem! :D Nem vagy semmi! :)))
    Szeretem a blogod, ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  3. tényleg nagyon jó hogy sminkes képeket is mellékeltél hozzá,köszi érte! :)

    VálaszTörlés
  4. Tök jó, hogy megírtad a posztot. Szépek a sminkek és brutál hosszú pilláid vannak.:O
    (Andi)

    VálaszTörlés