Rendszeres olvasók

2012. február 19., vasárnap

Készüljünk a Kocsonyafesztiválra

Idén már 12. alkalommal rendezik meg Miskolcon a Kocsonyafesztivált. Aki nem tudná, hogy miről van szó, ez egy gasztronómiai és kulturális rendezvény, amelynek mint a neve is mutatja a kocsonya a főszereplője. Ilyenkor a belváros egy részére egy  igazi vásári hangulat a jellemző.

Idén február 24-én kezdődik az "őrület" és 26-án zárul. A programokról a fesztivál honlapján lehet olvasni.

http://www.kocsonyafesztival.hu/
Látványkocsonya verseny is van :)

 Olyan fellépők lesznek mint a Carbonfools, Anna & the Barbies, Geszti, Republic, Belga, Maszkura és Tücsökraj és még sokan mások.
A koncertek mellett több kísérő rendezvény is van. Zöld sátor a  Szinva teraszon, Bálaszínház a Hősök terén,Jameson CineFest jóvoltából is pörögni fognak az események: ezúttal (is) vetítenek nagyjáték filmeket és koncertekkel is kecsegtet a Fest a „Becherovka” színpadán.

A Kocsonya női arca idén a kozmetikusom lett :) és a nyitó felvonuláson felvonul maga a Gótika Kozmetika is, mármint a vállalkozó kedvű vendégei és ha minden igaz én is :D  Amit Ági látni szeretne egy egységes összkép, ezért arra kért minket, hogy tiszta feketébe öltözzünk és zöld kiegészítőket vegyünk fel és legyen egy erős zöld sminkünk. Én most erre gyúrok, ezért a héten több zöld sminket is fogtok tőlem látni. 


Ma egy egyszerűbbel kezdtem.


 
 
 
 
Azt tuti, hogy én minden nap kint leszek a családdal és várunk mindenkit nagy nagy szeretettel :)

5 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy te miskolci vagy :) Szerintem én is egész nap kint fogok lógni a városban :D

    VálaszTörlés
  2. Én még a béka-sapimat is fel fogom venni. Tavaly nem tettem meg. De most remélem, hogy lesz annyi forraltbor:)

    VálaszTörlés
  3. én se tudtam h te is miskolci vagy :) megyek én is, alig várom már :)

    VálaszTörlés
  4. Békasapira kíváncsi lennék :) és igen, itt éldegélünk Miskolcon '85 óta.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a kellemes meglepetést, én se tudtam, hogy miskolci vagy!
    Ott születtem és 22 évig éltem ott, azóta már el-"pestiesedtem", de szívemben mindig miskolci maradok.
    :)
    Tavaly is hosszabb időt töltöttünk ott, igaz már csak turistaként látogatunk Miskolcra...

    VálaszTörlés