Rendszeres olvasók

2012. június 9., szombat

Teszt: Coverderm Maxydrat Visage olajos bőrre

Pár héttel ezelőtt Eszter a Coverderm játékot hírdetett. Igaz én leginkább az alapozóit szeretném kipróbálni, mert már sok jót hallottam és láttam róluk, de amikor a hidratáló krém került a játékba, jelentkeztem, mert keresem e tökéletes krémet a zsíros és vízhiányos bőrömre.

Miután azon szerencsések egyike lettem akit kisorsoltak, pár nappal postán meg is kaptam a kis csomagomat.
A boríték hat darab (lehet, hogy hét, de sajnos nem készítettem róla képet) 2 ml tasakokat tartalmazott és a többi Coverderm termékről leírást.


Annak ellenére, hogy nyáron még inkább zsíros a bőröm, az orromon vízhiányos és néha még hámlik is. Eddig nem volt olyan krémem ami ezt a problémát orvosolni tudta volna, vagy ha igen akkor csak ideig, óráig. Pedig igyekszem odafigyelni a belső hidratálásra, napi 2,5-3 liter vizet iszok meg.

A leírás alapján a krém az alábbiakat ígéri:
Könnyen oldódó krém, amely a felhámban azonnal javítja a hidratáltsági szintet. A frissesség, relaxáltság, vitalitás és egészség felül nem múlható érzését nyújtja a bőrnek. Hypoallergén 3 különböző, minden bőrtípisnak speciálisan megfelelő formula. Kapható belőle normál bőrre, száraz és érzékeny  bőrre (irritáció elleni hatással van ellátva), és amit én is kaptam az olajos bőre (olajmentes összetétel, faggyúmirigy szabályozó hatással).
Klinikailag bizonyítottan 5 perccel a használat után 65%-kal, 12 óra után 31,6%-kal nőtt a hidratáltság szintje.

Egy nagyon könnyű textúrájú krémről van szó és nagyon kevés is elég belőle (egy tasakot 3 alkalommal használtam el). A bőröm úgy itta be, mint a Szaharában eltévedt vándor az elé tett vizet. Azonnal felszívódott és nem is lehetett érezni, hogy krémet kentem az arcomra. Az illata pedig nagyon finom, tisztaságillat. 
Ezt követően  BB krémet használtam napközben. Annak ellenére, hogy kifejezetten olyan bb-m van ami zsíros bőrre van, napközben a hőmérséklet emelkedésével arányosan elkezdett kifényesedni és zsírosan csillogott az arcom. Viszont ennek a krémnek a használatával, már pár nap elteltével hosszabb ideig volt fénytelen az arcom és már 3. napon nem éreztem száraznak az orromon a bőrt, nem volt az, hogyha hozzáértem akkor letudtam volna dörzsölni a hámló bőrt. 

Engem meggyőzött és azt hiszem előbb utóbb ha spórolok rá (mivel 9425 Ft) akkor meg is fogom venni.
Megrendelhető: Beauty Expert Kft-től.
A Krémmániára is felvittem, mert kíváncsi voltam az összetevőkre: ITT

(ma még jövök egy tesztelt, mert amit ezzel sikerült  elérnem egy szintén tesztelésre kapott Nu Skin termékekkel ügyesen leromboltam)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése