Rendszeres olvasók

2012. június 9., szombat

Nu Skin termékeket kaptam tesztelésre

A férjem egyik ismerőse keresett meg, hogy adna pár Nu Skin terméket, hogy kipróbáljam. Mivel semmi jónak nem vagyok az elrontója rábólintottam, mert kíváncsi voltam.

Kaptam két 180-as terméket, egy arclemosót és egy éjszakai komplex hidratálót. Továbbá egy illatanyagmentes testápolót, egy nappali hidratálót UVA/UVB védelemmel, sampont, fogkrémet és egy éjszakai krémet.

Amit első körben kipróbáltam az az arclemosó és az éjszakai krém volt.


Az arclemosóról az alábbiakat írja a termékbemutató:
Fiatalosabb bőr egyetlen hét alatt
A bőre jelzi, hogy eljött a változtatás ideje. Határozza el már ma, hogy a jövő héten fiatalabbnak fog kinézni a Nu Skin 180° segítségével! A rendszert úgy alakították ki, hogy segít visszafordítani az öregedés jeleinek egész sorát, klinikailag igazolt módon segít csökkenteni a finom vonalakat és ráncokat, finomítja a bőr állagát és a bőr tónusát,amivel általában fiatalosabb lesz a megjelenése.
A termék előnyei
• Kisimítja a vonalakat és a ráncokat
• Elősegíti a feszesebb, fiatalosabb arcbőr kialakulását
• Kiegyensúlyozza a bőrtónust azáltal, hogy halványítja a
sötét foltokat és elszíneződéseket
• Tiszta, friss és lágy érzetet ad a bőrnek
• Olyan szabadalmaztatott víz nélküli készítmény, mely 10
százalék aktív, szabadon áramló C-vitamin (L-aszkorbin
savat) juttat a bőrbe.

Az első használat során meglepődtem, mert a krém állaga olyan mint egy folyékony rágógumi, ez azért jó mert figyelmeztetnek, hogy csak az arcon szabad eloszlatni a C vitamin hatása miatt. Amúgy az illatáról is a rágó jut eszembe egyből. Miután lemostam kissé melegnek éreztem az arcomat, de úgy tűnt, mintha simább is lenne. 2-3 napon keresztül reggel és este is használtam és nem is volt semmi gondom. 

Esténként arclemosás után a 180 Night Complexet használtam előírásnak megfelelően. 

Fiatalosabb bőr egyetlen hét alatt
A bőre jelzi, hogy eljött a változtatás ideje. Határozza el már
ma, hogy a jövő héten fiatalabbnak fog kinézni a Nu Skin 180°
segítségével! A rendszert úgy alakították ki, hogy segít visszafordítani
az öregedés jeleinek egész sorát, klinikailag igazolt módon segít
csökkenteni a finom vonalakat és ráncokat, finomítja a bőr állagát és
a bőr tónusát, amivel általában fiatalosabb lesz a megjelenése.
A termék előnyei
• Elősegíti a DNS regenerálódását, fokozza a sejtek védekező
képességét az öregedéssel és az igénybevétellel szemben
• Visszafordítja a nap által okozott bőrkárosodást
• Támogatja a bőr természetes védekező funkcióját a
bársonyosan puha bőr elérése érdekében
• Többszörös antioxidáns tartalommal védelmet nyújt a szabad
gyökökkel szemben a ragyogó, egészséges kinézetű bőr
érdekében.

Tegnap reggel miután megmostam az arcom a fenti arclemosóval fura érzésem lett. Égett az egész arcom amit nem tudtam mire vélni. Úgy voltam vele, hogy majd elmúlik. Napközben nem is volt semmi gondom. Délután megcsináltam a sminket a Ikon projecthez, lefotóztam és mentem lemosni a sminket. Már a lemosás során érzetem, hogy még jobban ég az arcom és csalánkiütéseket vettem észre a nyakamon. 
Sem este, sem pedig reggel nem mertem kenni semmit az arcomra. Az orrom vonalától lefelé az arcom két oldalán, az államon apró pici kiütések vannak, ami viszket és ég folyamatosan. És olyan a tapintása a bőrömnek mint egy bébirinocérosznak. 

Mivel semmilyen más új terméket nem használtam a héten csak ezeket, sajnos mással nem tudom  összefüggésbe hozni a kiütéseket és az irritációt, csak ezekkel.Pedig a Krémmánián (ITT) kielemeztem az arclemosót, és csupa zöld pöttyös lett, ezért nem is értem, hogy mi történt a bőrömmel.

A nappali hidratálót azért nem használtam, mert normál és száraz bőrre van kifejlesztve, és az enyém minden csak nem száraz. 

A testápolójuktól nem dobtam magam hanyat, nem volt semmi hú de hidratált érzésem tőle, és nem tetszett az illata (ami ugye nincs neki). Egy olcsóbb kategóriás testápolóval is hasonló érzést tudtam eddig is elérni (már amikor használok). 

Úgyhogy eddig csalódás, pedig olvastam már jókat a termékekről. Nektek van valamilyen tapasztalatotok a Nu Skin termékekkel?

5 megjegyzés:

  1. Egy időben én is csak Nu Skin termékeket használtam, imádtam is őket, de sajnos baromi drágák....

    VálaszTörlés
  2. 'Elősegíti a DNS regenerálódását" - ez aztán érdekes mondat, ilyet még soha nem olvastam :o Valaki fel tud erről világosítani, hogy hogy működik?
    Egyébként sajnálom, hogy így jártál vele :( Mondanám, hogy próbáld ki megint, hátha nem is ez volt a probléma, de nem meerném már én sem 8mondjuk én azért, mert soha nincs kiütésem semmitől, de ha valamitől az lenne, az menne a kukába :D )

    VálaszTörlés
  3. én még a testápolójukat nem használtam! Csak táplálék kiegészítőjüket szedem de annál az eredmény nagyon gyorsan jött nekem már az 4.-5. nap után ( nekem anyagcsere gondom van,pajzsmirigy.....) helyre hozta az anyagcserém és azóta rendbe is van.....

    Az illatanyagról meg annyit,hogy valószínű azért nincs neki,mert ezekből a termékekből hiányzik minden olyan káros anyag amely a többi testápolóban megvan és ezért nem tömítí el a pólusokat,neked nemtudom miért reagált így az arcod valószínüleg van benne valami amire alergiás lennél.........

    VálaszTörlés
  4. A feleségemmel a Nu Skin termékeket használjuk már kb 1 éve és teljesen meg vagyunk elégedve. A táplálék kiegészítői a problémáinkra megoldást nyujtottak. A kozmetikumokat is személyre szabottan kell kiválasztani, nem hinném, hogy a 180° -os termékcsaláddal kezdeném, pl. nyáron és fiatal bőrőn nem ajánlott ezen termékcsalád használata...

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Tudom, régebbi bejegyzés, de lenne egy észrevételem. A Nu Skin 180 termékcsaládjának mindegyik terméke alapvetően egy gyengéd KÉMIAI hámlasztó, savas. Valószínűleg ezt nem bírta a bőröd, mint ahogy ezzel nem vagy egyedül. Ilyen esetben szerintem ajánlatos lépcsőzetesen felépíteni, tehát egy hétig csak az arclemosót használd, stb. Amúgy a Nu Skin-nek vannak kevésbé 'megterhelő', basic arcápolási termékei is :)

    VálaszTörlés